onsdag 1 juli 2009

kvällsträning

Igår kväll var jag ner till hästarna och hälsade på som vanligt. Jag tog på Star sadel, kapson och stången. Vi tränade i hagen och hon var så duktig, säg nån gång hon inte är duktig! Fastän de andra kutar runt och är galna håller hon sig i skinnet och lyssnar på mig. Och min prinsessa är bara så jätte perfekt! Fick till jätte många fina igångsättningar, men det konstiga är att hon har lättare att trava i det varvet hon hade problem med knäet.. Antingen har hon blivit så bra i knäet eller så är de nå annat?? Allt kändes annars så bra så vi hade kunnat ta lite gallopp, men eftersom det hade regnat så jätte mycket på dagen och gräset och allt blir så blött då var det ingen idé att jag försökte bryta benen av oss.

Sen tog vi som vanligt en avslappnande tur bland träden, där de andra följde med..

Hade varti perfekt med en fotograf även idag! men inte.. så jag målade en egen bild av det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)