söndag 30 augusti 2009

och vem har sagt att du ska vara så bra!

Idag tränade jag och Star i hagen.. Det gick otroligt bra! Har ju tränat länge nu på igångsättningar i trav, idag kunde vi tillomed hålla igång traven och byta varv i trav och allting. Så jätte duktigt häst!! Jag blir helt överlycklig och hon blir helt till sig, men ändå får man försöka knipa med glädjen och hålla formen. Det är otroligt hur duktig hon har blivit, och bättre blev de ju av att hon fick vila och tänka hela sommaren också. Nu väntar vi bara på att få åka och träna hos nån, så vi får nya saker att träna på.
Star har även kommit på att det är jätte kul att springa från mig i hagen när jag ska hämta henne. Inte springer hon lite heller, hon blir helt galen och tar full galopp längst ner i hagen och står där skitnöjd tills jag kommer ner då springer hon upp igen. Det är väl bra att hon har kul och då får ju vi båda motion så slipper vi ut och motionera iallafall!
Min kamera är trasig och vi har inte precis någon fotograf så jag slänger fram en bild på när jag satt upp på Star första gången, det är knappt bara ett år sedan nu. Lika mycket lycka då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)