tisdag 8 september 2009

galet

Det har spårat ur helt med att fånga Star i hagen! Igår tog det 2 hela jävla timmar, då ville hon inte ens ta på sig grimman. Så vi fick lugna oss och lugnt, på hennes vilkor tillslut ta på grimman.. Tränade ytterst lite från marken sen fick hon gå...


Jag har inte haft nån aning alls om vad jag ska ta mig till med oss. Idag åkte jag och mamma ner för att verka henne.. Då gick jag bara in och ignorerade henne och tog och gick och fixade lite med Halle, sen Fanny och tillsist Ida.. Sen stod Star bara uppe, en aning avis, så var det bara att ta henne. Sen var vi sams, hoppas det blir ett slut på det här att springa från varandra. Det kanske var kul ett tag, men när det tillslut blir vansinne är det inte kul. Och jag blir bara så less och vill lägga ner all träning och allt då...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)