tisdag 20 oktober 2009

dum sadel o konstig öga

Nu har jag ridit i nya sadeln ungefär en vecka, om man räknar med de dagar då jag inte ridit. och det känns inte bra alls, sadeln känns inte bra alls! Den är stenhård i sätet där mina sittben varit.. Vi har jämfört med mammas sadel och den är mer än fem år gammal och den är fortfarande mjuk. Min är bara en vecka gammal och stenhård, det knakar mellan mina sittben och sätet när jag rider, jätte obehagligt! Så vi åker nog tillbaks med sadeln och ser om det går på garantin, det måste det ju göra för ett stenhårt säte vill man ju inte ha...
Sen har ju Stars öga varit helt grumligt jämt, men nu ser det ut som det liksom är en blödning i det också så vi lär väl få nån vettig att titta på det också... och så förtjänar prinsessan en riktig massage av hela kroppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)