söndag 6 december 2009

sandbacka

Igår var vi till Anders och tränade.. Det gick bra som vanligt! Tränade på volten som vanligt, tränade backa, labyrinten som går jävligt bra eftersom Star är så lugn, många andra hästar skulle få panik och bara vilja ta sig ut och så började med att flytta på hennes bakdel som inte riktigt vill sig. Anders berättade att han gillade min typ av ryttare, med väldigt bra tålamod att vänta ut min häst. men även jag har mina dåliga dagarKursiv. Sen att Star är en väldigt lättförstörd häst och hon skulle inte va de hon va idag om de inte var jag som hade henne, de vet vi.. Hon är en speciell dam och helt perfekt!
Mamma filmade mest, så lite bilder från filmer:
Star vill bita Anders, Star var intresserad av ponnisar som kom in i ridhuset, Star i action i labyrinten






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)