lördag 6 oktober 2012

äpple

Blev inte så mycket alls gjort idag förutom sånt som egentligen inte angår mig och man inte tar upp i en blogg. Att akut ställa upp för en nära och få reaktionen; Tänk om alla tänkte som du. Ja tänk om alla kunde vara snälla.tänk om alla kunde vara rättvisa, ställa upp och inte bara tänka på sig själva och sina pengar mm. För det kostar mig faktiskt inte ett öre att vara snäll, ställa upp och hjälpa till med att bara finnas..
 
Hann iallafall planera och pappa slängde upp strålkastaren, så himla bra det blev nu när jag testade på kvällen! Så nu är jag pepp på fler i andra hagen, så man ser något. När man ska ut och mata, hämta hästar eller bara kolla till. Kan ju vara väldigt bra att se något då. Hann byta bandage på Star också medans Cajsa var här, såret ser bättre ut som vanligt. och nu på kvällen har jag bakat veckans bröd, med valnöt och bakat äppelkaka. käkar justnu äppelklyftor med kanel och socker ;) kanske ska testa att ge Star det istället för hela sura äpplen, eftersom hon sursuger på dom en kvart efter.. haha sötisen
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)