tisdag 9 oktober 2012

dondag

Gick bara omkring och donade, mockade oså i stallet idag. Orkade inte riktigt med. Donade i hagen och så kom Ricky fram: Snäälla kan inte vi gå ut? Och det är ju sånna tillfällen man ska ta, när hästarna kommer till en och ber. Inte ignorera dom, utan ställa upp för dom när dom väl visar att dom vill. Så borstade och myste, sen på med pad och täckesgjord... och hjälm, brukar inte ha det när jag bara ska ut och dajsa. Men efter att jag lyckades ramla av sa Cajsa att hästarna kanske tycker det ser kul ut och skrattar.. Tänkte att det kanske var så och han ville ha kul igen, så bäst att hålla huvudet i styr. Men inte ville han skratta åt mig idag heller, och Cajsan och Roffen hittade vi på efter vägen. Så fick sällskap runt och hem :) mys
 
 
 
Och eh.. den som skrivit på tavlan idag, "Källman" eller något. Vet inte vem du är, trodde det var du Anna? Med Lillvinter, såg att er bil var här idag. Men såg nu att du har ett annat efternamn. Var tvungen att få igång mailen på datorn och få fram ditt mail som jag inte hann svara på innan iphonen tog bort det. Och ser nu att du ville att vi skulle sällskapsridas mera :) superkul, har faktiskt tänkt på det. Såå bara höra av dig när du får lust, mitt nummer finns väl här nån stans.. Eller sväng förbi och se om jag är på g. Brukar oftast va så att jag är här nånstans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)