tisdag 27 november 2012

back on track

Idag var vi på återbesök med Stars ben, 10veckor efter operation för griffelbensfraktur.. Var grymt tveksam eftersom hon är väldigt svullen. Men hon stödjer ordentligt på benet (vilket hon alltid gjort), men är stel. Röntgen visade att inuti såg det fint ut. Så nu bara köra på med att röra mer på henne, hon får gå ut i hagen oallt(!!!) vilket verkligen borde få igång benet och bort svullnaden. Massera, vilket man vågar nu när man vet att det läkt fint. Linda med back on track som jag passade på att köpa, för att få igång blodcirkulationen, en pad till Stars ben och en till min rygg som lyckats få ont. Sisådär 40 kg hösilage ut om dagen sätter sina spår, trots att jag är super starka silver Sara ;) Såå jaa! Star är bra I benet och resten ska vi jobba på att få igång, och om en vecka får jag även sitta upp när jag skrittar igång henne. Vilken känsla vaaaaa. bästa <3 p="p">
 
 
min iphonekabel har gått av så kan inte få in nå bilder heller..
mamma har köpt minneskort till kameran iallafall ifall jag skulle få för mig att orka använda den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)