söndag 10 februari 2013

chillhelg

I helgen har jag mest chillat känns det som. Fast jag har ändå ridit, plogat, mockat, matat hästar, matat hästar, varit på bio och ridit mera. Var även och kikade på två pojkar i fredags, alla pojkar är ju söta.. flickor också. Men det återstår att se vad det blir :) på lördag kör vi hem Elin och Dockan, som bott här ett tag lite akut. Varit mysigt att ha haft dom här men skönt för dom och deras familj att dom kan flytta hem nu igen. Självklart känns det i Sarahjärtat då jag behandlat och tyckt om dom precis som mina egna. Men som sagt, skönt för dom att komma hem dit dom hör hemma. Och i samma veva kan jag berätta att det kommer hit en pojke.. som stannar för nån månad, mer om han när han är här! :) spännande

Hoppas ni haft en bra helg!
liten hälsning från min hund: Neros snöhög.. står det där uppe ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)