onsdag 19 februari 2014

Förändring ska ske

Senaste dagarna eller veckorna har jag blivit så bestämd och målinriktad för förändring i samhället, på jobbet mm. Framförallt säkerheten har jag bara känt blivit viktigare och kan göras bättre, även en god arbetsmiljö. Ingen ska behöva ta hur mycket skit som helst. Dessutom djurskyddet och såklart naturen förövrigt! Det känns bra att jag börjat ta tag i olika frågor och kastar mig in i debatter som förhoppningsvis gör skillnad i slutändan. Inte bara för mig utan även för andra. I början av nästa vecka kanske det visar ett steg till resultat av detta. Vi väntar och ser, laddar och håller tummarna.

1 kommentar:

  1. Spännande med förändringar. Det verkar som att du har ett bra mål satt för dig. Lycka till med debatter och dyl :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)