tisdag 7 april 2015

Vår 2015

Hej! Nu var det länge sen jag skrev något om vad som händer här i bloggen. Vi hade en fantastisk sommar 2014 med bete och ridturer med trevliga gäster flera gånger i veckan. Under hösten hade vi även en grupp med barn som gått lektioner hos oss en gång i veckan, så kul! Under vintern har jag varit sjuk så hästarna har fått ha en Välförtjänt vila efter en period med massa bra jobb. I mars kom vi igång med lektioner och turer igen och det är både jag och hästarna glada åt!

Nu är våren äntligen här och våra fina långa ridvägar börjar tina upp inför sommarens turer. I början av maj ska jag (och en av hästarna) vara borta i två veckor. Nämligen våran första del av en nh instruktörsutbildning! Så himla kul. Sen kör vi hårt med långa fina turer och läger genom sommaren. Till hösten hoppas jag ha fått tillstånd att driva min lilla ridskola för barn och vuxna regelbundet med min utbildning.

Så håll utkik efter info och datum inför sommaren! Och skicka oss gärna en intresseanmälan inför höstens lektioner om det verkar spännande. Den här veckan har vi ett erbjudande då alla barn upp till 16år får prova på våran lektion för bara 50 kronor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)