måndag 15 februari 2016

Superöppethus! och tidningen

Det blev hur fint som helst på vårat öppethus i lördags! Det var så mycket folk som kom, aldrig sett så mycket folk på min gård och vägen var tydligen helt full med bilar, trots att vi har plats att parkera på gården ;) Jag hoppas att jag hann hälsa och prata med alla och att alla som hade frågor fick svar på dom. Tjejerna var så duktiga och visade rida från marken med sina favorithästar. Barnen som kom fick provrida på hästarna i paddocken, och det var även tjejerna som höll i det och var så duktiga. Det var ett önskemål från dom från tidigare terminer att dom ville leda varandra när dom red. Nu fick dom det stora ansvaret att leda barnen som kom, dom gjorde det så bra! Hästarna var även helt fantastiska!! Utan dom skulle ingenting utav det här vara möjligt. Finns inga ord som beskriver hur stolt jag är över att ha dom på min gård och att dom ställer upp på allt. Dom var så fina i hagen och utanför när folk kom fram och myste med dom.

Jag hade inte kunnat föreställa mig att det skulle bli ett sånt stort intresse för mig och hästarna.
Tack alla som kom!!


I samma veva kom Annonsbladet ut där Veronica hade skrivit en fantastisk artikel om mig och verksamheten! KLICKA HÄR för att komma till artikeln!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)