måndag 23 mars 2020

FÖR HENNE


Nu i vår på förmiddagar vill jag bjuda in till kvinnogrupper att komma ut till mig, hästarna och naturen. Vi välkomnar dig med mildare eller svårare ångest, oro, utbrändhet, ensamhet eller du som behöver avkoppling en stund.

I små grupper på max 5 pers träffas vi och bestämmer utifrån gruppen vad vi gör tex sitter i naturen och pratar, går i naturen, umgås med hästarna eller promenerar med dom (ej ridning) (är man allergisk eller inte gillar djur så behöver man inte vara nära djuren om man inte vill). Det enda målet är egentligen att ta oss ut i den läkande naturen eller på gården med naturen runt knuten, sen gör vi vad varje enskild individ har behov utav.

Tillfällena kommer att delas in i olika åldrar men gemensamt har varje kvinna att hon behöver någon som kan lyssna och har liknande erfarenhet, tillsammans stöttar vi varandra. Här dömer Ingen. Skulle det vara så att du verkligen inte vill träffa andra människor så kan du få komma själv också.

Upp till och med 16år med ångest, oro, hemmasittande mm. 125kr
17-37år ångest, utbrändhet. 225kr
37+ utbrändhet, avkoppling. 225kr
Är du sjukskriven och/eller av annan orsak absolut inte har pengar, hör av dig ändå så löser vi det.

Tveka inte att ta kontakt med mig om du är intresserad, ingen känsla är för liten eller för stor, och jag lovar, jag känner med dig. 

Väl mött! Sara 0702766850
kswestern@hotmail.com
Kärrgruvan, Smedjebacken

Via denna länk kan du enkelt boka

Så fort första bokningen kommit in på ett pass kommer jag att ändra beskrivningen till vilken åldersgrupp det blir på passet, utifrån åldern på den första bokande :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)