söndag 21 juni 2009

sommarkväll

Idag cyklade jag och mamma ner till hästarna på kvällen, det var så fint väder! Fanny fick börja äta boveten som vi fick av gubben i Sala mot andningsproblem. Sen skulle mamma träna Halle och jag Star. Jag tröttnade och klev upp istället! Red barbacka med grimma bara, går fint det också när min prinsessa är så snäll och duktig. Red lite åttor och sånt sen myste vi mest runt. Och då jäklar var Fanny frisk helt plötsligt och kutade som en galning, galoperade runt Star och allt! Nog flåsade hon allt men inte är hon döende då.. Star kunde knappt hålla sig i skinnet men hon höll sig bättre än Halle iallafall, som höll på att bli galen på småflickorna som fick vara fria och inte arbeta. Ännu mycket fint väder och ingen kamera, skärpning nu!
Idag åkte min lillasyster till Hedemora på läger med sin pålle också! Vi åker dit på fredag och ser vad de åstadkommit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)