måndag 28 september 2009

sandbacka

Igår bestämde vi oss för att jag och Star skulle till Sandbacka western och träna för Anders Westlund. Jag visade bara lite vad jag gjort med henne och han blev helt överlycklig av att jag var så förberedd och hade gjort ett sånt bra jobb med Star, det var ju skönt att höra! har ju bara tagit ett år hit där vi är idag, men vi har inte brottom nånstans. Sen förklarade han massa om westernridningen och lite vi ska träna på. Han är så bra och rolig på att förklara, kan slänga sig på knä och slänga med huvudet som att leka häst. Det kändes så bra så nu ska vi träna hemma och sen tillbaks den 17e igen. Dessutom är Sandbacka ett sånt behagligt och lugnt ställe, Star blev så lugnt och verkade verkligen trivas där.


Han tyckte även att mammas sadel var jätte bra till Star, så nu är det en sån vi ska leta efter fast med mindre säte så den passar mig också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)