lördag 19 september 2009

säter

Idag var jag till Säter med Leif och Ellen när hon hopptävlade med sin lilla ponny. Det var fint väder och dom var duktiga!




När jag kom hem tvättade jag (äntligen) Fannys svans, så äcklig den varit länge. Nu är den ren och fin och fluffig! Sen skulle jag rida Star, med westernsadeln såklart, har verkligen börjat gilla den.. Men när jag skulle kliva upp kom mamma: Får jag prova, snälla.. (a) Så jaja! Tredje passageraren Star hade och andra styrande passageraren hon hade. Kändes som pain in the ass att se henne ridas av nån annan, menmen... Vi red iallafall upp runt vid sjön och snirklade, lite krångligt men hon tar det lugnt och är så duktig! Sen är hon så öm i fötterna på vägen så jag gick av och gick hem med henne.. Behöver verkligen fixa användbara boots till henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)