måndag 27 augusti 2012

Önskelista

På hästarnas önskelistor: Silvertip repgrimmor
Om det är något dom behöver så är det ordentliga grimmor som bara passar var och en. Tror att silvertiparna ska vara bra, lite styvare och ordentliga.. Som Stars, den passar bara henne. Och har dessutom gått i arv från mitt första varmblod Kingen <3 p="p">

En gammal bild på mamma och Star där i början. Första gången mamma fick provrida Star en pytteliten bit sen ville jag ha tillbaka min prinsessa! Hade precis börjat använda mammas westernsadel där också innan jag köpte en helt ny till Star. Av märket Dakota såklart, som mammas som jag dessutom köpt av henne nu då hon inte har någon häst längre.
Dom gånger mamma lånridit eller hjälpt mig rida Star har hon fått beröm för att vara så lättriden och bra.. Och ja, jag har ridit in henne själv och gjort henne till det jag vill ha. Bästa!
Det är även den känslan jag saknar nu när hon är halt, bara Mitt.. Hon och jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)