lördag 15 september 2012

Förbannelse

Tror fan de vilar en förbannelse över gården! Lasse är som sagt halt, Queen var ganska bra men är sämre igen. Star har blivit sämre så imorgon måste jag komma ihåg att ringa Strömsholm! Queen och Lasse är förhoppningsvis bara sträckning eller hovböld så dom får vila, smörjas och bli bra.. Ricky håller på att sättas igång, väldigt sakta och säkert. Så... Miranda är den enda ridbara hästen. 

Så alla turer inställda mm. Om man inte är väldigt lätt och liten och vill ta sig en tur på mig eller hunden då? Närå. Tog oss ett rejält styrketräningspass till Ica i fredags! Först 20-25 promenad dit, packa två påsar. En med mjölk, mjöl och ost. Den andra med fil, havregryn och smör. Låter kanske inte mycket men var jävligt drygt att bära skiten hela vägen hem. Och nej jag jag är inte så fattig att jag inte kan ta bilen till affären, gillar ju som sagt att röra min lilla kropp. Och Nero blir alltid glad när han får promenera in på byn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)