söndag 30 december 2012

gott nytt år

Håller på att skriva min årskrönika.. Men det tar tid, kanske ska försöka ta det i bilder men lite svårt eftersom min gamla iphone, och alla bilder från första delen av året, ligger i sjön! Men har lite på lager, säg gärna till om ni har önskemål på något av de :)
 
Önskar iallafall er ett gott nytt år och en trevlig nyårsafton!
och att ni inte smäller för mycket smällare, tänk på djuren..
Jag tänker fira in det nya året med djuren i år igen. Men först ska jag nog våga mig till civilisationen och äta mat hos min pojkväns föräldrar, innan han ska ut och festa eller något. Om det nu inte blir att kännas för mycket i hjärtat att åka från mina djur nån timme, Ska iallafall åka hem innan tolvslaget till dom. Hatar att ens behöva uttala att jag ska vara med min pojkvän, så töntigt och jag är inte ens sån ;) men har fått lov att offra mig lite och va med han och barnen några dagar, när dom frågar efter mig jämt. Så vi har kollat film 3 kvällar typ, ätit mat, åkt pulka och varit på äventyrsbadet.. och jag gillar det. Fastän äventyrsbadet var alldeles för kallt och jag inser att jag nog är lite för gammal nu för tiden så var det kul att se att barnen gillar det och blir helt tossiga! och lika kul att komma hem till min hund som blir alldeles till sig och gosar ner sig helt vilt på kudden med mig, haha min käraste

4åringarna koncentrerar sig på att hålla koll på varandras hittepå hehe
och se hur dom kliver med samma ben i samma ögonblick och likaså lyfter samma! har tänkt att skriva om detta en vacker dag, och här är ett riktigt äkta bevis, utan tvång, träning eller tanke.. så finns det bara där så naturligt, att följa varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)