onsdag 2 januari 2013

istid

Japp istid här som vanligt varje år då, har töat så in i helvete och fryst på, inte en enda häst tar sig ut på vägen antar jag.. (fast dom har ju ändå lov än) Passade på att mysa extra i hagen då, borsta varenda smurf ordentligt och så lille Star.. som är lite arg, vill liksom ingenting efter att hon fått komma ut. Klart man inte vill bli fångad efter att ha varit instängd i 100 veckor och äntligen fått komma ut? Men jag tänker Inte stänga in henne igen! Aldrig mer ska hon göra illa sig och behöva bli opererad. om bara Gud eller vem som helst är på våran sida. Fick iallafall till det och kunde borsta henne utan att ta fast henne, försiktigt försiktigt.. så fint och så masserade och grejsade med benet tills hon nästan somnade. Min älskade prinsessa..
 
gammal bild Första gången jag red min prinsessa ute i naturen utanför gården själv, gick dit med henne och red men kändes så bra så satt kvar och red heeela vägen hem. Bästa känslan! och ja hon reds in i grimma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)