måndag 7 januari 2013

ledighet

Igår började jag jobba igen efter julledigheten, började med förmiddag och var otroligt trött. Hästarna hade ju trots allt jobbat på fint över helgen så dom fick en vilodag. Åkte och käkade sushi med kompis mm istället. Väntar spänt på besked från högsta chefen om vi slipper nya schemat, tycket vi haft det så bra.. En vecka fm, en em och en natt. Och inte hålla på och byta mitt i veckan!! Tills dess skojjletar vi jobb... som borroperatör i en gruva vore väl nå? Eller modersmålslärare i thailändska?

Som sagt så höll jag på och renoverade köket under julledigheten. Målat panelen och satt upp covertapet. Nu återstår bara att hitta tapeter som duger åt damen.. Men först skulle jag faktiskt behöva måla taket också, drygt. Men har annars iallafall en fin grund och dom blåa fula sotiga äckliga tapeterna är borta! Och nej de här ska inte bli någon inredningsblogg, tror jag ;) återstår ju att se hur stort hus jag tänker köpa och hur mycket jag tänker fixa.. hehe, ganska skojj trots allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)