måndag 21 januari 2013

Ursäkta

Känner att jag får ursäkta mina trogna läsare lite för dålig uppdatering om hästar mm.. Men känner såhär att jag tänker inte satsa på att skriva varje dag typ idag har jag gjort si och så.. Typ mockat och matat hästar för det gör jag ändå varje dag, och ridning är också en del av vardagen. Kommer det upp något speciellt i skallen eller händer något speciellt så skrivet jag om det :) tex har jag tänkt länge och mycket om sadlar så det kommer nog snart.

Just nu för övrigt är det väldigt mycket allting överallt fortfarande jag måste fundera på, ordna och styra upp. Inget såhär åå drygt tyck synd om mig, utan de är saker som behöver göras och som jag Vill. Nu när allt kommer omkring ska det bli ordning och reda! :)

Hästarna håller iallafall på att sättas igång, sakta men säkert, så länge det inte är för kallt. Tänker iallafall inte stressa på med dom. Star har tunnat ur så himla mycket i musklerna efter all boxvila så det kommer ta ett tag att bygga upp.

2 kommentarer:

  1. Ser att Queen är lite tjurig, haha! Hoppas allt är bra med er! :D / Cajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha det är ju Bara hennes och Mirandas mat, men som tur är skiter Elin i det och går fram ändå :) söta dom är va.. Vi saknar dig!!

      Radera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)