tisdag 15 januari 2013

vaskadudå

Min lilla Miranda.. Visst är hon fin, 5 år gammal i dagarna också. Föddes mitt på vintern, svinkallt. Det har gjort henne till en stor och hård flicka även såå liten söt och gullig.

Här idag från dagens longering, flytta kroppsdelar, dansa tillsammans mm. Lite ofokuserad flicka ibland som kollar på mycket annat. Men fortsätter bara lugn och fint visa vad jag vill och hon kommer tillbaka snabbt.. "oj va sa du?" Har huvudet böjt åt mig men blicken nån annanstans.. "oj trodde jag såg nån där borta" Men de är så hon är, just nu iallafall, kanske föralltid. Men viljan finns alltid där och jag kan aldrig bli arg på henne att hon tappar fokus vissa sekunder. Vissa bara är så :) och så himla söt för de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)