torsdag 17 januari 2013

vinst i spel

Kendra funderar på att köpa ett litet hus, men vem gör inte de? ;)

Bara ett skift kvar nu innan helg.. Så skönt, längtar alltid till helg och långa dagar med mina djur. Dock verkar det som det kommer bli väldigt kallt i helgen och då vill jag ju att hästarna sparar på energin. Så blir att åka in på Byggmax och köpa en hink takfärg innan jobbet. Lär ju testa min odödlighet, ska börja med att testmåla taket i mitt nuvarande klädrum som ska bli kontor när jag fått ordning på övervåningen så jag kan flytta upp sovrum och klädrum. Vitt tak, vita väggar med en söt fondvägg.. med tapet som fanns hemma. Får bli en billig renoveringshelg då plånboken ber om vinst i spel ;) speciellt med en trasig bil som kräver att jag sparar ihop nästan 20lök!! och Stars operation som jag inte fått tillbaka pengar för än, lite matt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)