lördag 16 februari 2013

nykomlingTrond


Ricky var först på att trevligt hälsa nykomlingen Trond välkommen idag. Efter att han sprungit runt runt i hagen ett tag och visat upp sig så är Queen in looooove och vill aldrig lämna han (det är ömsesidigt). Och han visade mig att trots den robusta kroppen kan man lyfta sig såå fint, slipper vi fundera på det från början.
Haha kolla Stars min: Nu har du gett mig jobb igen!
Och japp det var så det blev tänkt, att Star ska få arbeta lite och tala om för pojken att man inte behöver gå först i ledet jämt. För är det något hästar är bra på så är det väl att träna hästar, så det lämnar jag till henne. Hon kan och hon har gjort det förr. Resten blir min bit, tillsammans med Trond.. minst en månads tillridning :) Det ser jag fram mot!
VÄLKOMMEN IN I FLOCKEN!

Dockan och Elin lastades ganska bra imorse och åkte fint, kom hem glada till sin by, Elin kutade brallorna av sig (täcket) och lät väl ingen missa att dom var hemma igen ;) Elin med sin ljuva stämma alltså.. haha. All lycka till dom, jag är tacksam att ha fått gett dom ett hem några månader och det har varit väldigt trevligt för oss alla att ha dom här tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)