fredag 15 februari 2013

väntar på samtal

... hela livet ungefär. Nä men har väntat på de här nu flera veckor, kan inte vänta mer. Både praktiskt och psykiskt är det saker som Måste lösas. Men verkar inte bli något idag heller, verkar vara kattskit på tråden! Ligger iallafall i mammas soffa med både min och hennes dator, skriver och gör iordning avtal. Synd bara att det va ganska slut på bläck i skrivaren och jag inte vet vart man köper ny..

Ska snart gå ut, om nån inte ringt upp än, och mocka klart.. mysa med hästarna tills dom känner sig mätta och belåtna.. Kanske kanske nån av dom vill ut och gå med mig en stund sen? Har blivit varmare ute nu igen och all snö som kommit flera dagar i sträck är tung. Hoppas på att få hämta mig nyopererade bil vid 4, handla Äntligen. Sen köra traktor om den orkat vakna och fixa dona inför imorgon och kanske kanske om nån liten häst är sugen på att gå ut till kvällen också ;)


Suddigt värre men tänkte visa en liten bit av vad jag sysslar med.. När jag ändå fick igång camen hittade jag en fin bild från hotell Mitsubishi med havsutsikt i somras ;) när jag och Sofia var en helg i Knutby på clinic med Leslie. Väldigt varmt och intensivt hela dagarna fast vi bara var publik, så får  alla vara delaktiga. Jag hade bränt näsan och var jätte trött, skickade en hälsning hem till våra familjer ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)