onsdag 13 februari 2013

Rick Gore - Think like a horse

aww look that cute horse is gonna kiss him
hahaha skrattar ihjäl mig, både åt Ricks sköna skratt och kommentarer och åt gubben som är så jävla dum att gå fram och trycka på trots hästens varnande signaler. Har inte upptäckt Rick Gore förrän nu, men riktigt duktig och rolig kille! Allt i det här Think like a horse klippet som finns på youtube mm är så himla klockrent och sant, det är så här hästar talar och inte whippi pink coockie puffy sof a frilly featherCrap carrotstick what ever!

3 kommentarer:

  1. Hahah jaa, Rick Gore är klockren! KLOCKREN! Blir jätteglad när jag ser flera som gillar honom, det betyder att hans naturliga tankesätt sprider sig... Fast du är faktiskt den enda av alla "bra" hästmänniskor som är lika klockren som Rick. Svårt att hitta sådana som tänker likadant, så det är kul när man väl gör det. :)

    Brukar lägga upp mina favoritvideos från Rick! Han äger, det är så roligt att han blandar in sin humor i allt han pratar om.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är han, han står för det och allt han påstår är så himla uppenbart! Oj tack så jätte mycket för det, jag försöker göra mitt bästa :) och visst är det superkul att känna samtycke med andra och kunna dela erfarenheter och upplevelser! Humor är det som behövs i hästvärlden tror jag, eftersom det mesta handlar om lek för hästarna och det är dom vi jobbar med så måste även Vi hänga på och leka, skratta och visa humor..

      Radera
    2. Precis! Humor is the key. Att ta hästarna och deras bästa på fullt allvar men att samtidigt ha kul med det. Att inte glömma bort att hästarna ska finnas för kärlek, vänskap och livsnjutning, och inte bara sport och tävling och ytligt. :)

      Radera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)