tisdag 5 februari 2013

vardaglig stil


Blöta djur och massa snö efter en fin tur i skogen och ett dygns snöande.. Ricky kikar in om maten ska ta och servera sig själv! Tänkte ta kort för att se vem som är störst (vad nu det ska spela för roll), dom är ändå av helt olika modell.. men ville se vem som är högst, och om Miranda kanske växer ifatt nån gång? Men det där va svårt att se..

Star ser ut som en slickad katt i det här vädret men är söt ändå.. Bjöd mig på en rejäl åktur i skogen också! STaaAAARR!!lät det i Kärrgruvsskogen för en sekund. Tänkte vi skulle galoppera på lite uppför en stig, det tyckte verkligen hon också.. Körde ner huvudet och eftersom hon har så lite man är jag tvungen att hålla långt fram för att få något tag (eftersom jag inte hade sadel), så jag var väl ungefär nere vid backen jag med. Enda chansen var att släppa, luta mig bak och få upp huvudet. Ta ner henne och försöka sig på en fin galopp. haha herregud, är det så mycket begärt att få galoppera lite utan att halvt flyga till grannkommun? visst får man vara busig men nån måtta får det bli :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)