onsdag 27 mars 2013

Kattmassage


Som ni kanske märkt så är mina katter mina små bebisar. Dom är med mycket vid hästarna och ska helst bli burna då annars gnäller dom eller helt enkelt klättrar upp på axeln på en. När dom va ca ett halvår gamla så satte jag upp dom i Stars sadel och gick med dom. Tänk er Stars stora kliv och små kattbebisar som flyger runt i sadeln, haha stackars.. 

Nu när jag inte orkar bära dom ibland hela tiden så kastar jag upp dom på nån häst. Den här lilla Kendra tycker det är såå mysigt så hon trampar och klonar. Jätte bra massage och akupunktur för hästarnas ryggar ju. Star bara njöööt och blundade lite. När jag satte över henne på Ricky gick Star dit och liksom "kom tillbaka hit". Skulle haft fler gosekatter att sätta på varje häst :)

Förövrigt så blev min lilla Snapekatt snabbt bättre efter förra veckans akuta läge, åt och blev pigg så han var ute två dagar på dagarna. Men sen blev han dålig igen, spyr lite (inte blod), dålig i magen och hängig. Hoppas verkligen bara det är avmaskningstabletterna som satt fart och hans mage bara är irriterad efter allt, har iallafall köpt speciell mat åt han nu, kokat torsk också (mina arbetskamrater tycker jag lagar mer mat till katten än mig själv, haha), hoppas magen blir bra nu!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)