tisdag 2 april 2013

Komma igång

Har legat i dvala här ett tag.. och här om dagen hade jag faktiskt en tanke att "sluta med hästar". Blir så himla ledsen på människor som inte ser sina hästar.. Jag kommer Inte sluta med hästar, skulle ändå aldrig få för mig att sälja dom! Dom agerar just nu hundar och får göra en stund till, bara promenader. Jag behöver ju röra på mig som sagt så blir skritt och trava igång ett tag nu för att bygga muskler och kondition på både mig och hästarna innan jag sitter upp lite smått.

Känns väldigt pepp på de nu, hästarna också. Lär beställa lite grejer till hovvårdskursen också! :) blir nog bra de här. Hoppas ni har det bra!

2 kommentarer:

  1. Ngt spec som hänt då "människor inte ser sina hästar"? :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä de gamla vanliga som faller över en.. hästar ses inte, är bara skal, behandlas som skit, ska vara maskiner och hålla i all evighet varannan månad. Jag försöker göra det bästa för mina hästar och vara en förebild för andra, men det känns som lilla jag ändå är en piss i missisippi!

      Radera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)