lördag 6 april 2013

hårkroppsmys


Efter att jag sagt att jag skulle gå igång med hästarna så blev jag såklart sjuk! Men igår tog jag ut Queen för en gångs skull, hon står egentligen i väntan på att hennes ägare ska bry sig.. Har bara borstat henne lite fint i hagen hela vintern men nu fick hon sig en rejäl genomgång av man och kropp. Lilla torra dammvippan! Hon verkade njuta av all beröring och blev iallafall lite tjusig, som om hon inte är naturligt tjusig då? Går egentligen inte med henne då hon är alldeles för trippig, visst om hennes kropp hade hängt med i trippningarna men hon kan verkligen trassla ihop benen och ja.. Det är synd och det finns faktiskt en gräns på hur mycket en kropp klarar av. Gick iallafall runt utanför gården bara och kollade, mjuka fina rörelser och mycket andas för att ha en harmonisk stund bara tillsammans. Hon verkade nöjd och fick äta sin b-vitamin lös sen. 

All harmoni och mys med Queen fick mig att glömma tiden och att jag inte ätit på hela dagen då det var kväll igen. Så blev en mindre stor genomgång av Star bara som älskar fällskrapan, överallt. Hellst på hennes opererade ben och det blir faktiskt bättre. Bara hon är nöjd och bekväm så :) Fick även hem nypon som Star och Ricky ska äta, rensa ur slaggprodukter mm
ur kroppen oså. Ricky behöver det och Star kan också behöva det efter all sjuktid och mediciner mm känner jag. Mina fina <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)