måndag 16 september 2013

Höstregn

Igår kom regnet och ska tydligt fortsätta. Vad annars? Det är ju höst. Det har ändå varit väldigt fint och man har väl varit för bortskämd. Hagen hade torkat upp och man såg lite hopp, tills regnet kom! Gruset jag la på är nertrampat.. Så pojkarna fick stå inne och torka upp fötterna en stund idag och få se om det lär fortsätta så om jag nu inte beställer grus (mot mina besparingstankar, men det behövs ju verkligen rejält med grus nu!)

Eftersom det regnade idag såklart, så ville jag inte trycka på hästarna några sadlar. Och när regnet kommer så får jag ett sånt sug på att motionera, så fixade pojkarna och tog en långpromenad tillsammans med dom :) Så mysigt och bra att trampa på alla tre bara, att va på backen och se ordentligt hur dom rör sig och bär sig är ju också bra! Mina fina buspojkar, springskor på! Eller inte, måste lära mig..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)