torsdag 17 oktober 2013

Snabb leverans

Igår när jag kom hem stack det ut en paket ur postlådan, yes boken som jag beställde förra veckan tänkte jag! Men nejdå i där i paketet i lilla postlådan fanns boots och hela skiten som jag beställt dagen innan. Superbra leverans ju! Boken verkar jag få vänta på..

Knåpade i nya vajrarna i boabootsen och krängde på dom på Driving, klippte till sulorna till dom gamla cavallobootsen och satte dom på Ricky, Miranda fick ha dom nyaste cavallobootsen och barbackapad.. Reflex på alla individer och dom nya easybootsen hade vi inte ens en tanke på att packa upp ;) Så begav vi oss ut i mörkret alla tre :) Det var mysigt och det kändes att snön låg nånstans långt upp i luften, men än fick vi vänta.

Miranda var en bra ledare av den lilla paraden, ner till vägen och runt genom förbi massa hus och några hästar i mörkret. Uppför hemåt på travbanan var alla sugna på trav, pojkarna travade på så fint och avslappnat så vi fortsatte uppför hela en bra bit. Miranda var mest irriterad på sin superstöriga ryttare, tror jag.. Sen så var det nöjda hästar när vi kom hem.

Tog ut Star och la vallörtsblad och smörjde knäet. Hon var så nöjd och tacksam! Annars har hon ganska bråttom ut i hagen men när jag hade släppt henne utanför grinden så stannade hon en stund för att pussa mig lite på kinden. Min lilla prinsessa då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)