måndag 14 oktober 2013

Star till Sven imorgon

Igår kollade jag och mamma extra på Star eftersom hon nu va lite svampig på insidan längre ner på hasen på det opererade benet. Yttre blodådran på insidan av det benet är nästan alltid stor och synlig vilket jag tror beror på dålig cirkulation. Och som om det inte vore nog med att hon är stel i hela bakpartiet så går hon extra stelt med det benet nu. Mamma mumlade om spatt men det lägger vi dövörat till, här ska inte finnas något allvarligare än lite trams med min prinsessa! Jag har dragit ut på det här eftersom Star varit glad, ohalt och väldigt gärna hoppar och kutar i hagen.. Dessutom ville jag få ordning på våran transport först, nu får det lösa sig ändå.

Enda första alternativet är att åka till Sven på Alyose, han vet alltid. Ringde direkt idag och fick tid imorgon klockan 4 vilket passar för jag jobbar fm, samtalet tog 33sekunder. Han visste säkert, vem jag va, att det va Star och att hon behöver han igen. Det finns fantastiska människor som bara vet.. Hoppas det är så hela vägen imorgon också, att han vet vad vi behöver göra för min prinsessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)