tisdag 4 februari 2014

Hopptränat

Eller?? Haha. Mamma tyckte vi behöver lära oss att gå över träden. Så ja.. Första gick vi runt som vanligt, Driving var rädd. Sen när vi kom tillbaka så tänkte jag att vi skulle ta alla träd. Men såklart vid det höga blir han rädd, även jag. Ifall han ska snubbla och jag stör. Så kliver av och går före med Star som gör det gärna. Tänker att det borde ju ge Driving självförtroende att ta sig över. Nejdå! Han knuffar på stocken två gånger och vänder sen tvärt, går tillbaka till stigen där man går runt.. Och går ruuunt hela trädet, skitstolt! Haha jag och Star stod mest och gapade ;)

Förövrigt så är det så skönt att min prinsessa är så pass fräsch att hon hänger med ut med ett leende på mulen. Hon är så fin och positiv till allt verkligen, hon kliver fram överallt! Dock har hon en lång bit kvar nu till samma uthållighet och lugna tempo som dom andra. Hon tar ut allt på en gång och jag fick lov att fråga vad de va för ångvält där bakom när vi travade lite. Hon är ju mycket större än dom andra.. Min lilla telefon, har ni sett att hon har en gammal telefonlur med sladd i pannan? (stjärnen) Därför hon kallas telefonen ibland också.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)