tisdag 21 augusti 2012

hejhej

Har varit ute och ridit med Cajsa både igår och idag.. Igår hon på Queen och jag på lille Lasse. Han är lite seg oså, red han i padocken idag.. Och ja seg, stel mm. Så lär jobba på det. Sen kom Cajsa och vi red ut, hon på Queen som vanligt och jag på Miranda. skulle hitta en väg genom skogen men den tog slut och vi klampade rakt ut i sumpmark först typ, sen rakt ut i skogen. Gick väl det å och tillslut hittade vi den där vägen, med lite hjälp av min iphone ;) Men så duktiga flickor som klampade rakt ut i skogen utan problem!
Min lilla Ricky är jätte halt än.. Så himla jobbigt att se han så och dessutom har han magrat ur massor nu. Ger han bara mer och mer lusern men ibland vill han inte ha det.. Mamma tittade iallafall och fixade hans fötter lite igår. Jobbiga när man inte riktigt vet vad de är. Smörjer och lindade han lite ett tag nu.
Och lilla Star då verkar väldigt ovanligt bra i höfterna, förutom hennes fortfarande svullna ben då. Väntar på valörtsblad från Alyose som ska läggas på.. Så tråkigt att båda är dåliga och hoppas verkligen dom blir bra snart. Så har helt enkelt bara Queen, Lasse och Miranda att rida nu.

Bild på min lille Snape som gosar på Miranda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)