torsdag 24 januari 2013

lista

Tänkte jag skulle köra den här listan i brist på annat när jag har tid.. Börjar väl en vacker dag och fyller på dom dagar jag har tid :) Ska försöka vara seriös.. Ser fram emot hoppträningsdagen, verkligen min grej.. hehe men det ska bli kul, kanske ska försöka få tag på bild och film från den gången Star var helt galen för några år sedan och jag hamnade uppe på sadelhornet, fyfan trodde jag skulle bli brutalt våldtagen!



Dag 1 – Presentation av mig själv
Dag 2 – Presentation av mina hästar
Dag 3 - Min första häst
Dag 4 – Det här äter mina hästar
Dag 5 – Det här har jag med mig på tävling
Dag 6 – Mitt mål med ridningen
Dag 7 – Mina hästerfarenheter
Dag 8 - När jag är nervös
Dag 9 – En perfekt dag i stallet
Dag 10 – Min utrustning
Dag 11 – Favorithästblogg
Dag 12 – Hästens utrustning
Dag 13 – Hästarnas personligheter
Dag 14 – Min drömhäst
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min önskelista
Dag 17 – Mina tränare
Dag 18 – Jag gillar
Dag 19 – En häst jag saknar
Dag 20 – Veterinär, hovslagare, massör osv..
Dag 21 – Bästa hoppövningen
Dag 22 – Jag gillar inte
Dag 23 - En hoppträning
Dag 24 – Jag måste träna på
Dag 25 – Lyckligaste ögonblicket
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – En stund jag aldrig kommer att glömma
Dag 28 – Favoritmärke
Dag 29 – Bilder på mig från tävlingar
Dag 30 – Bilder/film på stallet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig hos oss :)